Uhvaćen prototip Opelovog Juniora

Opelov premium mališan će se u prodaji pojaviti početkom 2013. godine, i to kao konkurent Miniju i Fiatu 500.
Za sada je poznat samo kao "Junior", ali će se u prodaji pojaviti sa drugim imenom. Naziv je već odabran, a po nekim izvorima General Motors bi ime svog novog mališana mogao da saopšti već sledećeg meseca, na Salonu automobila u Frankfurtu.

U svakom slučaju, radi se o gradskom automobilu dužine 370 cm, a proizvodiće se isključivo u trovratnoj hatchback verziji.

Za dizajn je zadužen Opel studio u Riselshajmu, a iz GM-a najavljuju fleksibilni i prostrani enterijer za četiri osobe.

Što se motora tiče, za sada se pominju ekonomični trocilindrični benzinci i dizelaši, dok se 2015. godine očekuje i električna varijanta.
Najavljuju se i brojne opcije za individualizacioju eksterijera i enterijera, a u GM-u veruju da bi novi model mogao dobro da se prodaje i u Južnoj Americi i Aziji.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto : Secretnewcars.com
Ranije objavljeni renderi (Autobild, Quattroruote, Automobile-magazine i Autocar)





"i to kao konkurent Miniju i Fiatu 500."
Haha, da nema mozda bogatu istoriju?
Komedija!
@carobnjak
Zasto neki auto mora da ima istoriju da bi bio uspesan?
Da su se time vodili Japanci i Korejci ne bi bili tu gde jesu. Uvek se poredi sa glavnim u klasi tako je i bilo sa A1, i MiTo kada su se pojavili mada su oni u B segmentu a ne kao ovi u A.
Orlo
Ma sve je ovo baby..
Svi crtezi izgledaju solidno, jedino se ovaj zadnji izdvaja kao da je radjen za Indiju ili sl..
@Panchev9
Prva dva su Autobild-ovi renderi i iskreno ti likovi sto im rade rendere vec godinama "pogadjaju"(e sad verovatno ti sto rade ili vide slike ili same modele pre produkcije) i dosta su dobri a suska da ce upravo tako da izgleda.
toma
Prvo nije render, nego blender..
Drugo, bolje cuvaj tamo bavarce da ne puste "nesto" pre nego sto bi trebalo..
@Pancev9
hehe, sto se tice bavaraca, pojavile se ovih dana price da ce ona tri-turbo dizel petica imati oznaku 550dXM, da ce imati oko 500KS i oko 900Nm, i da ce veliki deo tih 900Nm biti dostupno vec na 1000 obrtaja. Mislim da to nije normalno, ali dolazi info iz vise izvora. A pojavice se na trzistu na prolece sledece godine.
@Orlo
pa mora s obzirom koji modeli su navedeni da ce mu biti konkurenti, a to su legende!
Ovako mu ostaje da se bori sa C1/107/Aygo i slicnim novotarijama, na to sam mislio a ne na uspesnost...
@carobnjak
Ovaj model su zamisljali kao "premium" tj boljeg kvaliteta barem za Evropsko trziste po materijalima, personalizacija itd tako da ce sa njima da se takmici.
A sto se tice C1/107/Aygo definitivno su precenjeni i realna bi im cena trebala biti 6k eura s obzirom koliko su ogoljeni a trojka iz Koreje nudi vise i bolje u toj klasi.
@toma
Ne znam sta ti se svidja u nasoj diskusiji ali ja za razliku od nekih (nisam mislio na tebe i Panchev9) na blogu znam razliku izmedju rendera i fotografije.
@Orlo
znam ali besmisleno je nuditi ovako mali autic po ceni vecoj od Corse a da nemas istorijsku osnovu, na to sam mislio. Ukratko - bice promasaj zbog cene...
@carobnjak
A sta je sa A1, MiTo, DS3?
Sto rekose u reklami za DS3 - Antiretro i sto Merlyn Monro kaze...
https://www.youtube.com/watch?v=18pLuNT9P4A
Da naravno visoka cena na siromasnim trzistima moze samo da mu odmogne dok na razvijenim i bogatim suprotno - vreme ce pokazati.
@Orlo
To je B segment kojem vise prilici da bude premijum nego ovakvom patuljku...
A1 i Mito dolaze od premijum marki sa iskustvom. Izuzetak je Citroen DS3 ali on je doneo nesto novo u svakom pogledu i zato je dobro prihvacen...
@orlo
ma naravno da se zna razlika izmedju rendera i fotke, ali svi renderi koji se pojave dve godine pre izlaska auta u 99% slucajeva nemaju blage veze sa onim sto ce da bude, osim ako nekako ne procure zvanicni crtezi, slike ili 3d modeli koji se prijavljuju patentnom zavodu (kao u slucaju nove a klase). I naravno ne racuna se audi gde se vrlo dobro zna kakvi ce biti modeli u narednih 2-3 godine. Preprirao sam se sa nekima jer su penili na rendere nove BMW trojke, a koji su nastali tako sto su na slike petice dodavali farove sestice i sl., i evo pojavile se one spijunske fotke, i kao sto sam i mislio, nema blage veze, barem napred - bubrezi i farovi:)
@carobnjak
Stani polako znam da je to B segment pricali smo o modelu i njegovoj istorijskoj osnovi ali ni ova dva modela je nemaju a sto je Alfa, i Fiat 500 premium to je druga prica, jer tu je samo Mini premium. Mislim da nisi u pravu i da je to samo jedna zabluda da premium proizvod mora da dodje od premium proizvodjaca. Evo jednog primera Hyndai - ima on i modele u koji su da kazem u rangu sa luksuznim limuzinama Equus i Genesis a i dalje su ok i nemaju istorijsku osnovu. Da su se time vodili da fol ne mogu da naprave dobre automobile Japanci i Korejci ne bi bili sada gde su.
@Orlo
Alfa jeste premijum, to valjda znas?
sustina je da je lakse progurati premijum novitet B ili viseg segmenta, nego A!
Pa ko ce dati tolko para za ovu skalameriju gore?!?
U vezi korejaca - nisam rekao da je nemoguce, nego da je tesko! Vadis iz konteksta...
@toma
Ej da nije mnogo tih 900Nm za M 550xd, negde sam procitao da ce da smanje na oko 600-700Nm jer realno i toliko je mnogo samo ce da se ukljucuje TC da oduzima snagu? :)
@Orlo
a ko je u pravu pokazace vreme i trziste (surovo)...
P.S. inace kad kazes Opel da li pomislis na "premijum"? :)))
Alfa je manje "premijum" od VW a on će postati premijum nikada. I kad preuzme Alfu, opet će biti ispod crte.
Alfa je samo auto za čudne ljude, a VW za narodne mase.
Što čudaka ima malo, ne znači ----PREMIJUM.
@ carobnjak
Jel to beše onaj benzin od 86-88 oktana što se onomad prodavao za automobile sa nižim stepenom kompresije?
@carobnjak
Znam da je Alfa premium i Lancia iz Fiat grupacije- barem se tako deklarisu mada iskreno obozavam italijanski dizajn pogotovo Alfin (veliki fan 159,Brera,Spyder) ali oni su po kvalitetu untrasnjosti na nizem nivou od ostalih premium brendova i gledao sam i bio u novjim Alfama(ne u Djulijeti i necu da pricam za nju) i nisu bas u premium elementu isto i Lancia. Mislim da svako treba da se dokaze da ima kvalitete pa da dobije naizv premium...
P.S.
Nisu Alfe nikad htele da idu bez detonacija na premijum. Uvek su imale veći stepen kompresije.
@Orlo
slazem se, kvalitet treba odrzati a jos bolje i povecati...
1 pravlo Premijum klase je da se ne kvari po putu. Pa kako onda bilo što iz Fiat grupe može biti premijum?
Evo pa naucite sta je premijum:
"Compact executive car is a mainly British car classification term applied to premium cars smaller than executive cars. In European classification, compact executive cars are part of the D-segment. In American English, the specific equivalent term to compact executive car would be compact premium car or compact luxury car,[1] however these are more frequently referred to as Entry-level luxury car or near-luxury car, though entry-level luxury or near-luxury also includes upscale vehicles not sold or categorized in Europe.[2] Compact executive cars are usually available in saloon, estate, coupé and cabriolet body styles.
Compact executive cars also tend have more complicated independent suspensions, sportier transmissions, and high revolution engines that may require premium gasoline. The more complex powertrain and mechanical layouts of compact executive cars comes at increased cost and reduced interior passenger and trunk space.
Compact executive cars usually offer the buyer less equipment, interior room or engine horsepower for the money, compared to mass market (non-luxury) cars. However, the material and building quality is higher, there are exclusive features not found on mass market cars, there is better handling and performance, and the nameplate itself is part of the value proposition.[4] Recently, the entry-level luxury segment has been very competitive, and there has been price-overlapping with well-equipped non-luxury cars."
Evio na primer liste premijum vozila D segmenta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Compact_executive_cars
P.s. ako vam smeta Wikipedia, slobodno citirajte druge izvore, ja sam za! :)))
@keka
(Mange/Energy/Dule)
1.pravilo: SVA vozila se kvare!
2.pravilo: NIKO nije rekao da je Fiat u bilo kakvoj vezi sa pojmom "premijum"...
@Predrag
Jel sad znas ko je novi "biserko"? Zaista tesko provaliti...
@Ex Italo fan
Asocijacije su ti potpuno bespotrebene i besmislene, bez uvrede!
@carobnjak
Dobru si definiciju nasao!!!
Voleo bih da nabrojis sta od toga ima i jedna Alfa, Lancia, Fiat 500....(mislim na ovaj deo:"Compact executive cars also tend have more complicated independent suspensions, sportier transmissions, and high revolution engines that may require premium gasoline")
E da nisam siguran da su se Audi i BMW iz pocetka drzali ovoga. Sada su vrh a put do vrha je trnovit...
@Ex Italo fan
PozZ! Sredio sam ventilacioni sistem i kućište za unitrašnji hladnjak klime. Sve sam očistio, podmazao, zadihtovao, utegao... :))
Neka se pokvare pre a neka kasnije a neka nikada! A premijum da crkne na putu ---------bruka i dolazi fabrika da otkloni kvar.
Fiat ni u servisu neće da gledaju, kao da smrdi.
Kupite Mecu ---- gledajte si posla :)
@carobnjak
Jeste da nije tema, ali moram...
Danas sam bio u chevrolet servisu:
- Jednom Sparku je pukla spona na pola u toku vožnje (ne u zglobu!)
- Jednom Cruzu je rađena regeneracija DPF filtera na samo 3500 km
- Aveo koji je plaćen oko 8000 eura slupan je posle 3 dana. Oštećeni su: oba fara, spoljašnji hladnjak klime, hauba, oba krila i vezni lim. Šteta je 3500 eura, od čega su samo farovi 600 eura. Oštećeni delovi uveliko korodiraju...
@carobnjak
"there is better handling and performance" pogotovu u ovom delu se 159 "ističe"
@Predrag
odlično, nikako ne stižem da izvršim "inspekciju".
@Predrag
znas da volim takve informacije! :)))
I na kraju ispade da je Chevrolet u stvari Opelov premijum?
@Ex Italo fan
Inače, kompletna unutrašnjost mi je u sobi :))
Dođi kada budeš mogao ;) HDI ne mrda, a i ja slabo menjam koordinate :D :D
Što se tiče O. Juniora liči na corsu koju je pogurao kamion. Nadam se da neće ovako izgledati jer O. u poslednje vreme ima sve lepši dizajn.
@Predrag
Kad ces u Kijin servis, znas da me to najvise zanima? :)
Cini mi se da pocinjem da volim Kiju kao sto si ti Skodu, a to nece biti dobro...
@carobnjak
Bila je i gabaritna Zorana sa svojim Sparkom. Majstor joj je pola sata obrađivao doboše. Ovalnije (deformisanije) nisam video. Sve u svemu - UŽAS!
@Predrag
Ti bi trebalo da budes specijalni dopisnik za rubriku "servisi"... :)))
@carobnjak
Plašim se da bih i tamo svašta video. Ne znam nikoga da bih tamo išao...
Eto, čuo sam od morona da se njegovom drugu na ix35 pokvario automatski menjač, a danas sam od maminog kolege čuo da mu isti model troši 12 l/100 km.
@Predrag
zamisli pošto su farovi od sparka, oni što dosežu do vetrobrana.
@carobnjak
Obracena paznja. ;)
Ali opet ne opisuje ni jednog premium Italijana, i mislim da bi trebali da ubace - uglavnom precenjen, ali je tu definiciju pisao neko od PR premium proizvodjaca.
Alfin/Lancijin enterijer nije po toj definiciji...jedino je cena na premium nivou. Pad cene je dobar pokazatelj...
Volim i ja Alfu ali sam realan po tom pitanju...
@carobnjak
Vrlo rado, ali uvoznici ne dozvoljavaju takve stvari. Ko bi onda kupovao gomilu krševa koja se prodaje?
@Ex Italo fan
Mogu da saznam :))
Jesi li primetio da su "skraćeni" sa crnom plastikom? Prvobitno su bili još veći :D :D
@Orlo
Moguce, uz malo maste...
Giulietta i Delta imaju vrhunski enterijer!
A da te pitam recimo za Audi A1, po cemu je on premijum?
@carobnjak & Ex Italo fan
Ili da imam emisiju za automobilske servise kao što je paklena kuhinja ;)
:))
To bih baš voleo ;)
@Orlo
Kad Alfu ili Lanciu uporedis sa Fiatom, odmah shvatis zasto je premijum! :)))
@carobnjak
Ali kada je uporediš sa BMW-om, Audi-em i Mercedes-om, shavtiš da je daleko od premijuma ;)
@Predrag
ali su toliko i skuplji, mada za enterijer bas nisam siguran...
@carobnjak
U Delti sam bio i video taj premuim i to nema veze sa premium osim ako taj popdatak nisi procitao u SAT+. :)
A1 ima stvarno odlican enterijer materijali, obrada. Kvalitet materijala, zavrsna obrada, cena i da uklapa se u definiciju sa wikipedie - to je dovoljno.
@carobnjak & Ex Italo fan
Da je Kole iz Zemuna obratio pažnju na moje zamerke, ubeđen sam da ne bi ostao bez licence za Škodu. Onoliki servis, onakav prostor, onakva oprema, a on propada... Gomila ljudi koja pojma nema, neadekvatno rukovodeće osoblje... Šteta.
Molio bih poštovaoce lika i dela Mercedesa W210 da ne komentarišu estetske vrednosti nekog vozila.
@Predrag
koja ti je bolja fotka od ove skalamerije, ona prva ili poslednja u zutoj boji?
Kod mene -nereseno! :)))
U klasi ružnih vozila, kao Mini, Velsatis, Multipla---
Lančija je samo u celokupnosti ružna.
@Orlo
sedeo sam u Delti i odusevljen sam! Takodje Alfa 159 ima dobar enterijer koji jeste zastareo ali je vreme za njenu zamenu. Sto se eksterijera tice, nema boljeg!
@carobnjak
po meni nije tolika razlika u kvalitetu, mislim da je razlika u ceni mnogo veca nego u kvalitetu..
@Predrag
"Nije sve u enterijeru ;)"
To drugi forsiraju, ne ja!
Objasni ljudima kakav je Opel premijum? :)))
Niko ne zna da dizajnira velika vozila sem Nemaca a posebno Meca. To bi bio moj odgovor. Inace W210 ima dizajn prednjeg dela, koji pokušava da krade Alfa sa novim modelima. Mnogo lima malo svetala i maski.
@keka
I ovo prvi put cujem, hvala jos jednom!
Jos malo i bicu pravi expert!
@keka
Alfa je takav dizajn imala jos pre 50 godina...
Eto i ti ga nesto nauci!
Najružniji auto mi je Mini onaj malo višlji, džipasti.
Da li neko može da navede neku lepu Lanciju?
@carobnjak
Nisam je ni uporedjivao sa novim modelima nego A4 B6, 3-serijom E90, i C klasom W203. Bilo bi glupo porediti ih sa novim modelima jer ne bih bilo fer.
Pa rugoba ima----
Pt cruiser, Dodge džipčići, Alfa MITO, Roomster, BMW 116-----
@carobnjak
Opel je bio premium.
Malo istorije za pridosle koji misle da istorija pocinje kada se oni zainteresuju za aute....
@keka
meni je Delta prelepa ali trazi period privikavanja. Prvi put kad sam je video uzivo bio sam sokiran, dok mi je na fotkama bila nezgrapna.
Ostale mi nisu lepe. Mozda od starijih Thema, Dedra, Kappa itd.
Ali od proslosti i stare slave se ne zive...cist primer su premium Italijani.
@Čaki
Čak se i meni nova Delta dopada. Ostale Lancia-e izgledaju jezivo...
Lančija se skoro isključivo prodaje u Italiji.
Da li su ti kupci baš toliko bez ukusa, mimo ostatka Evrope?
Lacia/Alfa su marke za onog ko zeli da ima auto koji se razlikuje od drugih a po meni je to extra i bas one imaju onaj X faktor.