home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Opelov premium mališan će se u prodaji pojaviti početkom 2013. godine, i to kao konkurent Miniju i Fiatu 500.

Za sada je poznat samo kao "Junior", ali će se u prodaji pojaviti sa drugim imenom. Naziv je već odabran, a po nekim izvorima General Motors bi ime svog novog mališana mogao da saopšti već sledećeg meseca, na Salonu automobila u Frankfurtu.

U svakom slučaju, radi se o gradskom automobilu dužine 370 cm, a proizvodiće se isključivo u trovratnoj hatchback verziji.

Za dizajn je zadužen Opel studio u Riselshajmu, a iz GM-a najavljuju fleksibilni i prostrani enterijer za četiri osobe.

Što se motora tiče, za sada se pominju ekonomični trocilindrični benzinci i dizelaši, dok se 2015. godine očekuje i električna varijanta.

Najavljuju se i brojne opcije za individualizacioju eksterijera i enterijera, a u GM-u veruju da bi novi model mogao dobro da se prodaje i u Južnoj Americi i Aziji.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto : Secretnewcars.com

Ranije objavljeni renderi (Autobild, Quattroruote, Automobile-magazine i Autocar)

 





čitanja : 1920



Komentari

"i to kao konkurent Miniju i Fiatu 500."

Haha, da nema mozda bogatu istoriju?
Komedija!

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 17:47

@carobnjak
Zasto neki auto mora da ima istoriju da bi bio uspesan?
Da su se time vodili Japanci i Korejci ne bi bili tu gde jesu. Uvek se poredi sa glavnim u klasi tako je i bilo sa A1, i MiTo kada su se pojavili mada su oni u B segmentu a ne kao ovi u A.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 18:12

A koji treba da gledam: sivi, crveni ili zuti?

Autor Panchev9 19 Avg 2011, 18:13

@Panchev9
Prva dva crvena su ti realna ostalo baby work :)

Autor Orlo 19 Avg 2011, 18:15

Orlo
Ma sve je ovo baby..
Svi crtezi izgledaju solidno, jedino se ovaj zadnji izdvaja kao da je radjen za Indiju ili sl..

Autor Panchev9 19 Avg 2011, 18:20

@Panchev9
Prva dva su Autobild-ovi renderi i iskreno ti likovi sto im rade rendere vec godinama "pogadjaju"(e sad verovatno ti sto rade ili vide slike ili same modele pre produkcije) i dosta su dobri a suska da ce upravo tako da izgleda.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 18:34

haha, obozavam ove diskusije o renderima!!!:)))

Autor toma 19 Avg 2011, 18:49

toma
Prvo nije render, nego blender..
Drugo, bolje cuvaj tamo bavarce da ne puste "nesto" pre nego sto bi trebalo..

Autor Panchev9 19 Avg 2011, 19:11

Mene zanima gde ce on biti u cenovnom rangu...

Autor Dejan 19 Avg 2011, 20:12

@Pancev9
hehe, sto se tice bavaraca, pojavile se ovih dana price da ce ona tri-turbo dizel petica imati oznaku 550dXM, da ce imati oko 500KS i oko 900Nm, i da ce veliki deo tih 900Nm biti dostupno vec na 1000 obrtaja. Mislim da to nije normalno, ali dolazi info iz vise izvora. A pojavice se na trzistu na prolece sledece godine.

Autor toma 19 Avg 2011, 20:27

@Orlo
pa mora s obzirom koji modeli su navedeni da ce mu biti konkurenti, a to su legende!
Ovako mu ostaje da se bori sa C1/107/Aygo i slicnim novotarijama, na to sam mislio a ne na uspesnost...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 20:31

@carobnjak
Ovaj model su zamisljali kao "premium" tj boljeg kvaliteta barem za Evropsko trziste po materijalima, personalizacija itd tako da ce sa njima da se takmici.
A sto se tice C1/107/Aygo definitivno su precenjeni i realna bi im cena trebala biti 6k eura s obzirom koliko su ogoljeni a trojka iz Koreje nudi vise i bolje u toj klasi.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 21:02

@toma
Ne znam sta ti se svidja u nasoj diskusiji ali ja za razliku od nekih (nisam mislio na tebe i Panchev9) na blogu znam razliku izmedju rendera i fotografije.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 21:08

@Orlo
znam ali besmisleno je nuditi ovako mali autic po ceni vecoj od Corse a da nemas istorijsku osnovu, na to sam mislio. Ukratko - bice promasaj zbog cene...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 21:27

@carobnjak
A sta je sa A1, MiTo, DS3?
Sto rekose u reklami za DS3 - Antiretro i sto Merlyn Monro kaze...

https://www.youtube.com/watch?v=18pLuNT9P4A

Da naravno visoka cena na siromasnim trzistima moze samo da mu odmogne dok na razvijenim i bogatim suprotno - vreme ce pokazati.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 21:41

@Orlo

To je B segment kojem vise prilici da bude premijum nego ovakvom patuljku...
A1 i Mito dolaze od premijum marki sa iskustvom. Izuzetak je Citroen DS3 ali on je doneo nesto novo u svakom pogledu i zato je dobro prihvacen...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 21:44

@orlo
ma naravno da se zna razlika izmedju rendera i fotke, ali svi renderi koji se pojave dve godine pre izlaska auta u 99% slucajeva nemaju blage veze sa onim sto ce da bude, osim ako nekako ne procure zvanicni crtezi, slike ili 3d modeli koji se prijavljuju patentnom zavodu (kao u slucaju nove a klase). I naravno ne racuna se audi gde se vrlo dobro zna kakvi ce biti modeli u narednih 2-3 godine. Preprirao sam se sa nekima jer su penili na rendere nove BMW trojke, a koji su nastali tako sto su na slike petice dodavali farove sestice i sl., i evo pojavile se one spijunske fotke, i kao sto sam i mislio, nema blage veze, barem napred - bubrezi i farovi:)

Autor toma 19 Avg 2011, 21:52

@carobnjak
Stani polako znam da je to B segment pricali smo o modelu i njegovoj istorijskoj osnovi ali ni ova dva modela je nemaju a sto je Alfa, i Fiat 500 premium to je druga prica, jer tu je samo Mini premium. Mislim da nisi u pravu i da je to samo jedna zabluda da premium proizvod mora da dodje od premium proizvodjaca. Evo jednog primera Hyndai - ima on i modele u koji su da kazem u rangu sa luksuznim limuzinama Equus i Genesis a i dalje su ok i nemaju istorijsku osnovu. Da su se time vodili da fol ne mogu da naprave dobre automobile Japanci i Korejci ne bi bili sada gde su.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 21:55

@Orlo
Alfa jeste premijum, to valjda znas?
sustina je da je lakse progurati premijum novitet B ili viseg segmenta, nego A!
Pa ko ce dati tolko para za ovu skalameriju gore?!?

U vezi korejaca - nisam rekao da je nemoguce, nego da je tesko! Vadis iz konteksta...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 21:59

@toma
Ej da nije mnogo tih 900Nm za M 550xd, negde sam procitao da ce da smanje na oko 600-700Nm jer realno i toliko je mnogo samo ce da se ukljucuje TC da oduzima snagu? :)

Autor Orlo 19 Avg 2011, 22:00

Od kada je to Alfa premijum?
Od večeras?

Autor keka 19 Avg 2011, 22:02

@Orlo
a ko je u pravu pokazace vreme i trziste (surovo)...

P.S. inace kad kazes Opel da li pomislis na "premijum"? :)))

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:02

Eh, jos kad bi znali sta znaci "premijum"...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:03

Alfa je manje "premijum" od VW a on će postati premijum nikada. I kad preuzme Alfu, opet će biti ispod crte.
Alfa je samo auto za čudne ljude, a VW za narodne mase.
Što čudaka ima malo, ne znači ----PREMIJUM.

Autor keka 19 Avg 2011, 22:07

@ carobnjak
Jel to beše onaj benzin od 86-88 oktana što se onomad prodavao za automobile sa nižim stepenom kompresije?

Autor Ex Italo fan 19 Avg 2011, 22:09

VW je premijum samo kad je cena u pitanju...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:09

@carobnjak
Znam da je Alfa premium i Lancia iz Fiat grupacije- barem se tako deklarisu mada iskreno obozavam italijanski dizajn pogotovo Alfin (veliki fan 159,Brera,Spyder) ali oni su po kvalitetu untrasnjosti na nizem nivou od ostalih premium brendova i gledao sam i bio u novjim Alfama(ne u Djulijeti i necu da pricam za nju) i nisu bas u premium elementu isto i Lancia. Mislim da svako treba da se dokaze da ima kvalitete pa da dobije naizv premium...

Autor Orlo 19 Avg 2011, 22:09

Alfa premijum?

hahhahaha :))))

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:11

P.S.
Nisu Alfe nikad htele da idu bez detonacija na premijum. Uvek su imale veći stepen kompresije.

Autor Ex Italo fan 19 Avg 2011, 22:11

@Orlo
slazem se, kvalitet treba odrzati a jos bolje i povecati...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:12

1 pravlo Premijum klase je da se ne kvari po putu. Pa kako onda bilo što iz Fiat grupe može biti premijum?

Autor keka 19 Avg 2011, 22:15

Evo pa naucite sta je premijum:

"Compact executive car is a mainly British car classification term applied to premium cars smaller than executive cars. In European classification, compact executive cars are part of the D-segment. In American English, the specific equivalent term to compact executive car would be compact premium car or compact luxury car,[1] however these are more frequently referred to as Entry-level luxury car or near-luxury car, though entry-level luxury or near-luxury also includes upscale vehicles not sold or categorized in Europe.[2] Compact executive cars are usually available in saloon, estate, coupé and cabriolet body styles.

Compact executive cars also tend have more complicated independent suspensions, sportier transmissions, and high revolution engines that may require premium gasoline. The more complex powertrain and mechanical layouts of compact executive cars comes at increased cost and reduced interior passenger and trunk space.

Compact executive cars usually offer the buyer less equipment, interior room or engine horsepower for the money, compared to mass market (non-luxury) cars. However, the material and building quality is higher, there are exclusive features not found on mass market cars, there is better handling and performance, and the nameplate itself is part of the value proposition.[4] Recently, the entry-level luxury segment has been very competitive, and there has been price-overlapping with well-equipped non-luxury cars."

Evio na primer liste premijum vozila D segmenta:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Compact_executive_cars

P.s. ako vam smeta Wikipedia, slobodno citirajte druge izvore, ja sam za! :)))

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:15

@keka
(Mange/Energy/Dule)

1.pravilo: SVA vozila se kvare!
2.pravilo: NIKO nije rekao da je Fiat u bilo kakvoj vezi sa pojmom "premijum"...

@Predrag
Jel sad znas ko je novi "biserko"? Zaista tesko provaliti...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:18

@Ex Italo fan
Asocijacije su ti potpuno bespotrebene i besmislene, bez uvrede!

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:19

@carobnjak
Dobru si definiciju nasao!!!
Voleo bih da nabrojis sta od toga ima i jedna Alfa, Lancia, Fiat 500....(mislim na ovaj deo:"Compact executive cars also tend have more complicated independent suspensions, sportier transmissions, and high revolution engines that may require premium gasoline")
E da nisam siguran da su se Audi i BMW iz pocetka drzali ovoga. Sada su vrh a put do vrha je trnovit...

Autor Orlo 19 Avg 2011, 22:20

@Ex Italo fan
PozZ! Sredio sam ventilacioni sistem i kućište za unitrašnji hladnjak klime. Sve sam očistio, podmazao, zadihtovao, utegao... :))

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:22

@Orlo
pa 159 ima sve to!

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:23

Neka se pokvare pre a neka kasnije a neka nikada! A premijum da crkne na putu ---------bruka i dolazi fabrika da otkloni kvar.
Fiat ni u servisu neće da gledaju, kao da smrdi.
Kupite Mecu ---- gledajte si posla :)

Autor keka 19 Avg 2011, 22:23

@Orlo
Obrati paznju na zadnji pasus u definiciji...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:24

@carobnjak
Jeste da nije tema, ali moram...

Danas sam bio u chevrolet servisu:

- Jednom Sparku je pukla spona na pola u toku vožnje (ne u zglobu!)

- Jednom Cruzu je rađena regeneracija DPF filtera na samo 3500 km

- Aveo koji je plaćen oko 8000 eura slupan je posle 3 dana. Oštećeni su: oba fara, spoljašnji hladnjak klime, hauba, oba krila i vezni lim. Šteta je 3500 eura, od čega su samo farovi 600 eura. Oštećeni delovi uveliko korodiraju...

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:32

@carobnjak
"there is better handling and performance" pogotovu u ovom delu se 159 "ističe"
@Predrag
odlično, nikako ne stižem da izvršim "inspekciju".

Autor Ex Italo fan 19 Avg 2011, 22:32

@Predrag
znas da volim takve informacije! :)))
I na kraju ispade da je Chevrolet u stvari Opelov premijum?

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:33

@Ex Italo fan
Inače, kompletna unutrašnjost mi je u sobi :))

Dođi kada budeš mogao ;) HDI ne mrda, a i ja slabo menjam koordinate :D :D

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:34

Što se tiče O. Juniora liči na corsu koju je pogurao kamion. Nadam se da neće ovako izgledati jer O. u poslednje vreme ima sve lepši dizajn.

Autor berik 19 Avg 2011, 22:36

@Predrag
Kad ces u Kijin servis, znas da me to najvise zanima? :)

Cini mi se da pocinjem da volim Kiju kao sto si ti Skodu, a to nece biti dobro...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:36

@carobnjak
Bila je i gabaritna Zorana sa svojim Sparkom. Majstor joj je pola sata obrađivao doboše. Ovalnije (deformisanije) nisam video. Sve u svemu - UŽAS!

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:36

@Predrag
Ti bi trebalo da budes specijalni dopisnik za rubriku "servisi"... :)))

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:38

@carobnjak
Plašim se da bih i tamo svašta video. Ne znam nikoga da bih tamo išao...

Eto, čuo sam od morona da se njegovom drugu na ix35 pokvario automatski menjač, a danas sam od maminog kolege čuo da mu isti model troši 12 l/100 km.

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:39

@Predrag
zamisli pošto su farovi od sparka, oni što dosežu do vetrobrana.

Autor Ex Italo fan 19 Avg 2011, 22:39

@carobnjak
Obracena paznja. ;)
Ali opet ne opisuje ni jednog premium Italijana, i mislim da bi trebali da ubace - uglavnom precenjen, ali je tu definiciju pisao neko od PR premium proizvodjaca.
Alfin/Lancijin enterijer nije po toj definiciji...jedino je cena na premium nivou. Pad cene je dobar pokazatelj...
Volim i ja Alfu ali sam realan po tom pitanju...

Autor Orlo 19 Avg 2011, 22:39

@carobnjak
Vrlo rado, ali uvoznici ne dozvoljavaju takve stvari. Ko bi onda kupovao gomilu krševa koja se prodaje?

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:40

@carobnjak 19 Avg 2011, 22:38
to nije loša ideja.

Autor Ex Italo fan 19 Avg 2011, 22:40

@Ex Italo fan
Mogu da saznam :))

Jesi li primetio da su "skraćeni" sa crnom plastikom? Prvobitno su bili još veći :D :D

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:42

@Orlo
Moguce, uz malo maste...

Giulietta i Delta imaju vrhunski enterijer!

A da te pitam recimo za Audi A1, po cemu je on premijum?

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:42

@carobnjak & Ex Italo fan
Ili da imam emisiju za automobilske servise kao što je paklena kuhinja ;)

:))

To bih baš voleo ;)

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:43

@Orlo
Kad Alfu ili Lanciu uporedis sa Fiatom, odmah shvatis zasto je premijum! :)))

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:44

@carobnjak
Ali kada je uporediš sa BMW-om, Audi-em i Mercedes-om, shavtiš da je daleko od premijuma ;)

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:45

Alfa, vs Fiat isto sranje.
Lančija je najružnije vozilo u klasi.

Autor keka 19 Avg 2011, 22:45

@Predrag
ali su toliko i skuplji, mada za enterijer bas nisam siguran...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:47

@keka
a u kojoj to klasi?

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:48

@carobnjak
U Delti sam bio i video taj premuim i to nema veze sa premium osim ako taj popdatak nisi procitao u SAT+. :)
A1 ima stvarno odlican enterijer materijali, obrada. Kvalitet materijala, zavrsna obrada, cena i da uklapa se u definiciju sa wikipedie - to je dovoljno.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 22:49

@carobnjak & Ex Italo fan
Da je Kole iz Zemuna obratio pažnju na moje zamerke, ubeđen sam da ne bi ostao bez licence za Škodu. Onoliki servis, onakav prostor, onakva oprema, a on propada... Gomila ljudi koja pojma nema, neadekvatno rukovodeće osoblje... Šteta.

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:49

Molio bih poštovaoce lika i dela Mercedesa W210 da ne komentarišu estetske vrednosti nekog vozila.

Autor Ex Italo fan 19 Avg 2011, 22:49

@Predrag
koja ti je bolja fotka od ove skalamerije, ona prva ili poslednja u zutoj boji?
Kod mene -nereseno! :)))

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:50

@carobnjak
Nije sve u enterijeru ;)

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:50

U klasi ružnih vozila, kao Mini, Velsatis, Multipla---
Lančija je samo u celokupnosti ružna.

Autor keka 19 Avg 2011, 22:51

@Orlo
sedeo sam u Delti i odusevljen sam! Takodje Alfa 159 ima dobar enterijer koji jeste zastareo ali je vreme za njenu zamenu. Sto se eksterijera tice, nema boljeg!

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:52

@carobnjak
Ovaj poslednji (žuti) je moj favorit :)))

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:52

@carobnjak
po meni nije tolika razlika u kvalitetu, mislim da je razlika u ceni mnogo veca nego u kvalitetu..

Autor ceda 19 Avg 2011, 22:52

@keka
nisam cuo za tu klasu, hvala na korisnoj informaciji!

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:53

@Predrag

"Nije sve u enterijeru ;)"

To drugi forsiraju, ne ja!

Objasni ljudima kakav je Opel premijum? :)))

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:54

@ceda

"oni" kazu drugacije pa ne mogu protiv...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:55

Niko ne zna da dizajnira velika vozila sem Nemaca a posebno Meca. To bi bio moj odgovor. Inace W210 ima dizajn prednjeg dela, koji pokušava da krade Alfa sa novim modelima. Mnogo lima malo svetala i maski.

Autor keka 19 Avg 2011, 22:55

@keka
u toj klasi koju ti navodis, moj favorit je skoda rumster...

Autor ceda 19 Avg 2011, 22:57

@keka
I ovo prvi put cujem, hvala jos jednom!
Jos malo i bicu pravi expert!

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:57

@carobnjak
Ne volim Opel.

Autor Predrag 19 Avg 2011, 22:57

@keka
Alfa je takav dizajn imala jos pre 50 godina...
Eto i ti ga nesto nauci!

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:58

Predrag
znam, zato ti kazem! :)))

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 22:59

Najružniji auto mi je Mini onaj malo višlji, džipasti.
Da li neko može da navede neku lepu Lanciju?

Autor keka 19 Avg 2011, 22:59

@carobnjak
Nisam je ni uporedjivao sa novim modelima nego A4 B6, 3-serijom E90, i C klasom W203. Bilo bi glupo porediti ih sa novim modelima jer ne bih bilo fer.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 22:59

@keka
Delta!

Autor ceda 19 Avg 2011, 23:01

Pa rugoba ima----
Pt cruiser, Dodge džipčići, Alfa MITO, Roomster, BMW 116-----

Autor keka 19 Avg 2011, 23:02

@carobnjak
Opel je bio premium.
Malo istorije za pridosle koji misle da istorija pocinje kada se oni zainteresuju za aute....

Autor Orlo 19 Avg 2011, 23:02

@keka
meni je Delta prelepa ali trazi period privikavanja. Prvi put kad sam je video uzivo bio sam sokiran, dok mi je na fotkama bila nezgrapna.
Ostale mi nisu lepe. Mozda od starijih Thema, Dedra, Kappa itd.

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 23:03

Delta je stara i zadnja, nečemu vredna.

Autor keka 19 Avg 2011, 23:03

P.S. Thesis, Lybra i Ypsilon su zaista sramota!

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 23:04

@Orlo
To mu bas nista ne pomaze...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 23:06

Ali od proslosti i stare slave se ne zive...cist primer su premium Italijani.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 23:06

@Čaki
Čak se i meni nova Delta dopada. Ostale Lancia-e izgledaju jezivo...

Autor Predrag 19 Avg 2011, 23:07

Lančija se skoro isključivo prodaje u Italiji.
Da li su ti kupci baš toliko bez ukusa, mimo ostatka Evrope?

Autor keka 19 Avg 2011, 23:09

@keka
Patriotizam na delu...

Autor carobnjak 19 Avg 2011, 23:12

Lacia/Alfa su marke za onog ko zeli da ima auto koji se razlikuje od drugih a po meni je to extra i bas one imaju onaj X faktor.

Autor Orlo 19 Avg 2011, 23:13

Možda je dobijaju -Lanciju- uz participaciju države, kao kod nas puntašin.
Uostalom, možda isto važi za Fiat - Alfa.

Autor keka 19 Avg 2011, 23:14

Indzinjeru se svidja Delta?!
Zatvaram stranicu!

Autor Panchev9 19 Avg 2011, 23:32